październik pełną parą?!

16:05:00

 Zaczął się kolejny miesiąc, albo mi się wydaje albo wrzesień bardzo szybko zleciał. Każdy włącznie ze mną narzekał, że wrzesień, początek szkoły, wstawanie rano.. a teraz myślę, że już przyzwyczajenie, ale nadal czekam na weekend.. zawsze! Dziś wyrwałam się na chwilę od obowiązków i "myślę sobie: aaa! napisze post!" Codzienność, zwykły mój dzień, to jak wyglądam po powrocie ze szkoły, na szczęście dziś tylko szkoła. Już jutro kolejne wykłady na prawo jazdy, ostatnio były zajęcia z ratownikiem medycznym i każdy reanimował "nieprzytomną Anię"- tak został nazwany manekin. Przejdźmy do konkretów, w nawiązaniu do tytułu pytanie: macie jakieś postanowienia październikowe? Trochę czasu i święta, sylwester! trochę zdjęć jak zawsze :)

a w razie jakichkolwiek pytań zapraszam na : ASK <- KLIK

Tu moje kochane maleństwo :*








codzienny strój, a teraz tak co z innej paczki! odżywki do włosów bez których nie mogę żyć :D


Pierwsza to olejek, używam go prawie codziennie rano wtedy włosy ładnie lśnią i pachną a końcówki stają się gładsze, drugi to jedwab tego zazwyczaj używam tylko na wilgotne włosy po myciu, ułatwia rozczesywanie i jak to jedwab wygładza :)

Pozdrawiam :* i udanego końca tygodnia :*




You Might Also Like

28 komentarze

  1. Masz śliczny kolor oczu <3 :D

    Zaobserwowałam twojego bloga (jako laura-ss), bo jest naprawdę świetny!
    Zrewanżujesz się? www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nigdy nie mogę przyzwyczaić do tego porannego wstawania, zawsze sie spoźniam na pierwsze lekcje. Dziś poszłam dopiero na czwartą heh. Powodzenia na egzaminie ;) Szerokiej drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki. Po mimo tego, że nie chodzę do szkoły to wrzesień też szybko mi minął. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, mi też strasznie szybko zleciał ten miesiąc :)
    może to i lepiej? :D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow to Twój naturalny kolor oczu? :O Niesamowite <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też wrzesień bardzo szybko minął, już październik i studia, czyli postanowienia związane z nauką i chcę mieć więcej pozytywnych myśli. :) To Szynszyla? Słodziak :D

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to oby postanowienia się spełnily!
      tak szynszyla :D

      Usuń
  7. moj boze robisz perfekcyjne kreski <3 masz cudne oczy :)


    http://czesc-jestem-daria.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) nie są perfekcyjne :) do tego mi dużo brakuje :)

      Usuń
    2. ja wolę krótsze kreski, ale kiedyś też robiłam dłuższe :) poluję na takie spodnie :P

      Usuń
    3. dziś mam krótkie, to zależy w sumie od dnia :) kupilam w New Yorkerze :)

      Usuń
  8. Świetny post jak i blog! :)

    www.kierunkowy48.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne oczy:)
    zapraszam: http://julivamaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podoba mi się kolor tej bluzki! Mogłabym wiedzieć gdzie ją kupiłaś? :D
    Również używam takiego olejku z Mariona, jednak inny kolor, ale jest po prostu świetny!
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w new yorkerze :)
      masz rację świetny :)

      Usuń
  11. Bardzo pasują Ci kreski na powiekach ;) Robisz je wręcz idealnie :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale oczka ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post. bardzo fajne kapcie. :)
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images