FIRST DRIVE

16:17:00

Hej, Hej :*
Dziś moja pierwsza jazda samochodem, na początku od samego rana mega stres, później się on tylko nasilał..., ale dałam radę od razu na Malbork ( przerażenie w oczach ) i pojechałam, najgorszy moim zdaniem jest łuk .. w poniedziałek Elbląg, pojeździmy, zobaczymy :D

Pomijając jazdę, to dziś dzień edukacji narodowej, dlatego lekcje w mojej szkole zostały skrócone i znalazł się czas na napisanie postu, na zrobienie zdjęć i pokazanie dzisiejszego outfitu, przy okazji dwie recenzje.
Zapraszam, zaczniemy od recenzji:


PRO WHITE GLOW

Lakier wybielający z formułą zapobiegającą ciemnieniu paznokci. Optycznie wybiela końcówki równocześnie optycznie wzmacniając różowy kolor płytki paznokcia. Dla jasnych paznokci o zadbanym wyglądzie. Szybkoschnący. 
Moja opinia:

Oczywiście lakier spełnia moje oczekiwania, mimo, że pierwszy raz o nim słyszałam zaryzykowałam i kupiłam. Końcówki wybiela co widać na zdjęciu, na płytce wygląda jak lakier bezbarwny z lekkim odcieniem fioletu ( coś na podobieństwo światła UV), ale bardzo delikatnie. Lakier bardzo szybko wysycha, kilka sekund. Przez co moim zdaniem nadaje się dla "leniuszków", aby szybko pomalować i wyglądały na zadbane.

PLUSY:

-cena: ok. 8 zł 
- bardzo wydajny
- wybiela
-szybko schnący

MINUSÓW nie widzę :)


Kolejny produkt to podkład z Rimmela, nowość :)

RIMMEL LASTING FINISH 25




Rimmel Podkład Lasting Finish 25 Hour Foundation to trwałość do 25 godzin. Nowa formuła z Mineral Complex pomaga w rewitalizacji i ponownie ożywia przepracowaną skórę. Brak oznak zmęczenia, makijaż na całe 25 godzin. zapewnia sprawne lekkie pokrycie. Lasting Finish 25 Hour Foundation zawiera nawilżający system Aqua Primer więc skóra jest nawilżona i czuje się komfortowo przez cały dzień. Skóra staje się pobudzona, nawilżona a kolor pozostaje wierny. 

Moja opinia
Jest to mój KWC, to już kolejny produkt z tej firmy który mnie nie zawiódł. To zaczynamy.. Czy trwałość do 25 godzin? tego nie sprawdziłam, ale mogę powiedzieć, że cały dzień wygląda dobrze. Warto czasami lekko poprawić, wiadomo, natomiast jest wytrwały. Kryjący, nawilża i na pewno nie podkreśla u mnie suchych skórek co jest rzadkością, znajdując podkład. Kolor idealnie dopasowuje się do cery mimo, że mam odcień 100, zlewa się i nie zostaje biały. Nie robi efektu maski, I mogę go z czystym sumieniem każdemu polecić!
PLUSY

-
nawilża, ale nie pozostawia skóry tłustej
- nie podkreśla suchych skórek
- wygodna buteleczka
- kryjący
-nie robi efektu maski
- kolor się dopasowuje
- trwały
-przyjemny zapach

MINUSY

- dla niektórych cena, ok 38 zł.


TERAZ OUTFIT :)













POZDRAWIAM :*

You Might Also Like

99 komentarze

  1. Wow,ale piękne oczy! :)

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ;)
    http://feather92.blogspot.com/2014/10/koszula-z-czym-ja-aczyc.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ze ktos z Malborka prowadzi bloga. zapraszam do mnie www.charmeecloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta bluzka! Będzie też dobrze wyglądać do długich spodni i szpilek. Zapraszam do mnie http://magdalenakulawik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci szczerze że zaciekawiłaś mnie tym podkładem :) chyba się na niego skuszę choć cena trochę sobą peszy XD Co do outfitu to prosty,ale ciekawy :) Bluzeczka jest śliczna :) Jesteś bardzo fotogeniczna-aż nie mogę się napatrzeć na zdjęcia ;P heh

    zapraszam :)
    http://kenvyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz ładne paznokcie no i piękne zdjęcia *.*

    Obserwacja za obserwacje? Daj znać u mnie
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam zapisać się na kurs prawa jazdy ale uznałam, że narazie balabym się jeździć samochodem.
    Ładnie wyglądasz :)
    pozdrawiam
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę straszne, ale mam nadzieję, że z czasem się nauczę :)
      dziękuję :)

      Usuń
  8. mam ten podkład i sprawuje mi się naprawdę dobrze wiec szczerze polecam go wszystkim

    Zapraszam :)
    http://smile-for-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post. Bardzo podoba mi się w jaki sposób piszesz ♥ Mega zdjęcia. Tak trzymaj. Czekam na coraz ciekawsze posty. Powodzenia w dalszym blogowaniu! + zapraszam do siebie ;) www.pastelowe-niebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog obserwuję <3 zapraszam do mnie
    http://folkkejti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo ładną dziewczyną :) ładne masz spojrzenie :) Aczkolwiek nad pazurkami bym trochę popracowała :)
    Dziękuję bardzo serdecznie za odwiedziny! U mnie moda i uroda, mnóstwo postów o włosach, pielęgnacji, zabiegach, kosmetykach, stylizacje, inspiracje i fotografie! Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, zatem zachęcam gorąco do zaglądania i obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing post !Want to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz, zauroczyła mnie koszulka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję! I odpowiadam: Nikon D700, a obiektywy z sesji to Sigma 85 1.4 i Sigma 80-200 2.8. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny look! Śliczne paznokcie :)
    Bardzo ciekawy blog-będę wpadać częściej :)

    Mogłabyś poklikać w linki do Sheinside w moim ostatnim poście? Jeśli tak, koniecznie napisz czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/10/autumn-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Heh łuk to nic,gorsza jest jazda na wzniesieniu,wiem coś o tym.Przed jazdami polecam wypić melisę.Śliczny strój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, może jestem jakaś dziwna, ale póki co jazda na wzniesieniu jeszcze mi wychodzi :D
      dziękuję bardzo ;*

      Usuń
  17. ślicznie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś bardzo ładna i masz śliczny kolor oczu :)
    Obserwuje I zapraszam do siebie :))
    http://klemka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie kilka dni temu będąc w drogerii zastanawiałam się nad kupnem tego podkładu,a tym bardziej że był w promocji.
    Jednak jedna dziewczyna stojąca obok mnie powiedziała,że na jej twarzy podkład się świeci.
    Świetny blog,zaobserwuję.
    http://olivia-fashion-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się nie świeci, jest naturalny. W sytuacji gdyby się świecił można delikatnie przypudrować sypkim pudrem :)

      Usuń
  20. Świetne legginsy! Super wyglądają w połączeniu z tą baskinką :D
    Zainteresowana wspólną obserwacją?

    http://patrycjaleto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. a mnie łupie w kręgosłupie - fajny blog - wszyscy zapraszają to i ja zapraszam - www.wasz-dziennik.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne recenzje. Jeśli chodzi o podkład, ostatnio z mamą spędziłyśmy 30min w rossmanie na szukanie odpowiedniego podkładu. W końcu wybrałyśmy produkt firmy Maybelline - niestety każda skóra jest inna i inaczej reaguje na nas podkład, ale fajnie fajnie. :) do recenzji mogłabyś jeszcze dopisać stan swojej cery, by osoby z podobną mniej więcej wiedziały po co sięgnąć. :)
    Jeśli chodzi o stylizację: zdjęcia - robiłaś wiele zdjęć twarzy - są bardzo ładne, jednak prawie identyczne, a powinny prezentować stylizację. Także moim zdaniem powinnaś robić zdjęcia bardziej od dołu niż od góry, gdyż lepiej wygląda się na zdjęciach, a sposób robienia fotografii od góry sprawia że wydajesz się mniejsza i pulchniejsza (oczywiście bez obrazy :)
    jeśli chodzi o stylizację, często łączy się eleganckie rzeczy ze sportowymi, ale jakoś tej bluzki nie widzę w połączeniu z leginsami, ale to tylko moje zdanie.
    Mam nadzieję, że niczym nie uraziłam, każde zwątpienie starałam się uzasadnić żeby nie wyglądało to jako bezpodstawna krytyka. Mam nadzieję, że też trochę pomogłam.

    xoxo
    Olivia
    dalilahome.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że nie uraziłaś :)
      Tego typu komentarze są jak najbardziej potrzebne, żeby poznać opinię innych osób :)
      dziękuję :)

      Usuń
  23. Muszę kupić przy najbliższej okazji ten lakier, leniem co prawda nie jestem, ale dobrze mieć coś takiego.
    Po podkład chcę sięgnąć gdy tylko odbiję się od dna (brak pieniążków), ale potrzebuję baaaardzo jasnego odcieniu i nie wiem czy uda mi się coś takiego znaleźć.

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardzo ciekawą urodę :)
    PS. Zapraszam do siebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      chociaż myślę, że jestem po prostu normalna :)

      Usuń
  25. Śliczna, czekam na jakiegoś nowego posta!
    http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ciągu tygodnia postaram się dodać :)

      Usuń
  26. Śliczna jesteś ! Zgadzam się, masz bardzo ciekawą urodę :)
    Obserwuję :)

    http://joannasblooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz na bardzo sympatyczną dziewczynę :) a ten podkład kiedyś wypróbuję, ale na dzień dzisiejszy używam rimmel wake me up
    dodaję do obserwowanych, miło mi będzie jak Ty mnie też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, a podkład polecam :)

      Usuń
  28. jaka jesteś sliczna :)
    podkład świetny miałam go juz :)
    ps.obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, ze szafeczki w moim miescie z Essence świecą pustkami lub limitowanką sprzed...dwóch lat ; ) Chetnie skusiłabym sie na ten lakier : )

    Pozdrawiam http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś będziesz w innym mieście i będzie :)

      Usuń
  30. Bardzo ładny strój ;), też moja pierwsza jazda była ciężka ,od razu na Kielce ,a mieszkam w miasteczku 38 km od Kielc i na pierwszej jeździe nawet mnie strąbili ,ale wiadomo nikt od razu nie umie jeździć ;)
    Zapraszam do mnie - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      No oczywiście z czasem będzie lepiej :)

      Usuń
  31. ale śliczna bluzeczka! nikt od razu nie umie jeździć to wiadome;p mi tez było na początku ciezko.

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku! jakie Ty masz przepiękne oczy :O <3
    cudowne! nie mogę się na nie napatrzeć :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Ja już.
    PS zapraszam do lajkowania!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ładna bluzeczka <3
    obserwujemy ?
    http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz :)


    Może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieje, ze szybko wdrozysz sie w klimaty prowadzenia autka :D super masz ta bluzeczke, tez mam czarna z baskinka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :D strasznie mi to wolno idzie :D

      Usuń
  36. łoo ale śliczna.. i mam ochotę na podkład.. będe wpadać.. więcej takich postów :D
    zapraszam do nas topgala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. masz piękne oczy! <3
    nattyseptember.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. jak dziś pamiętam stres podczas pierwszej jazdy;p świetny outfit!

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajny blog^^ podoba mi się bluzka ;)
    pozdrawiam i zapraszam http://stylcarly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zainteresował mnie ten lakier wybielający końcówki :)
    Przydałby mi się :)
    Jestem ciekawa jak przebiegały Twoje kolejne jazdy :)
    Czekam na nowe posty :)
    A póki co 110 fanka melduje się na Twoim pokładzie :)

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) kolejne jazdy, nie najgorzej, ale tez nie najlepiej :)

      dziekuję ;*

      Usuń
  41. Bardzo ładny outfit!
    Muszę kupić ten podkład ;)
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ojj przydałby mi się taki! :) outfit super:)
    dodaję do obserwowanych:)

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. jestem ciekawa tego podkladu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna bluzka. ;) Nie używałam jeszcze tego lakieru.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna bluzeczka, bardzo ładnie pasuje na tobie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images