nails, nails, nails :)

21:30:00

hej ;*

Zaczęło się: szkoła, lekcje, sprawdziany, obowiązki i mało czasu na dosłownie wszystko.. nawet troszkę zaległości w prowadzeniu bloga, ale .. staram się! Niedługo postaram się dodać jakiś outfit bądź kilka propozycji ubioru do szkoły, ale na to niestety potrzeba czasu. A dziś pomysł na paznokcie, znalazłam dziś chwilę między odrabianiem pierwszych lekcji a sprzątaniem w pokoju i pokażę wam efekty! :)
+ od razu uprzedzam, że paznokcie są krótkie i nie za bardzo zadbane jeśli chodzi o skórki,  kiedyś się za to wezmę :)





1. to potrzebujemy na pewno lakierów, każdy jakie odcienie lubi :)
2. Malujemy paznokcie na jeden kolor + jeden wybrany paznokieć na inny odcień
3. cienkim pędzelkiem robimy tzw "plamki"
4. lekko otaczając nasze plamki kolejnym cienkim pędzelkiem, najlepiej czarnym lakierem tworzymy taki wzorek
5. taki wychodzi efekt :)

Wracając do szkoły, ostatnio pokazywałam rysunki mimo miłych komentarzy dalej uważam, że jeszcze jest to poziom podstawowy :) i mam kolejne! 




PYTANIE DO WAS!!!

ZNACIE MOŻE JAKIEŚ DOBRE MASKI NA ZNISZCZONE KOŃCÓWKI DO WŁOSÓW LUB WCIERKI NA POROST I ODBUDOWĘ POMIJAJĄC " JANTAR" ??

Pozdrawiam ciepło Jagódkę i Werkę!  :*




You Might Also Like

22 komentarze

  1. http://camesss.blogspot.com/2014/07/paznokcie-stylizacja.html tutaj notka dotycząca całego procesu dbania o paznokci, masz je chyba dość słabe :) Nie za bardzo mi się podobają ale za to rysunki prześliczne! Masz talent, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem, dziękuję :) ciągle nie mogę odbudować i zadbać po paznokciach żelowych :)

      Usuń
  2. Gliss kur czerwona polecam :) mi po dekoloryzacji zrobiło taka odnowę włosów ze byłam pod mega wrażeniem :)
    Http://mamaoskarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na paznokcie, z checią wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Mój storczyk <3

    Piękne rysunki i paznikietki tez super :-*
    Przypominają mi moje wcześniejsze :-P :-*

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Twój Twój <3

      haha zostały wspomnienia! :*

      BUZI !! :* :*

      Usuń
  5. paznokcie świetne! :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne rysunki i na pewno to nie jest poziom podstawowy! ;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, że jest :) to potrafię tylko z tego, że uczyłam się rysować w podstawówce i z lekcji plastyki w gimnazjum :)

      Usuń
  7. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje, czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekwie :)
    ja dopiero zaczynam przygode z blogowaniem,
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam
    www.alucidite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny rysunek *.*
    http://oliwkablogg.blogspot.com/ Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kiedyś uwielbiałam rysować ale zaczęło sie więcej nauki, lekcje tańca i moje hobby jakim było rysowanie zeszło na boczny tor. Tobie wychodzi to swietnie!
    A co do paznokci to sama często robię taką panterkę ; )
    Masz ślicznego bloga, zaczynam obserwować : )
    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images