hand cream!

17:39:00

Coś innego, nie stylizacja, wciąż nie mam czasu, ciągle szkoła i obowiązki, ale zawsze można napisać o czymś innym. Jak wiecie niedługo, 23 września wita nas nowa pora roku, a mianowicie : JESIEŃ :D jest to z jednej strony dobry czas dla osób, które lubią swetry, długie bluzy, deszcze i burze, a z drugiej coś niezbyt przyjemnego. Przyzwyczajenie po lecie do upałów ciężko będzie poradzić sobie z jesienią, a w tym czasie nasze ciało wymaga szczególnej uwagi a między innymi DŁONIE,  jesienią są bardzo narażone na wysychanie. To tylko przygotowanie bo zimą to już może być za późno na ratunek .. To mój temat na dziś pokaże wam i napisze recenzje dwóch moich ulubionych kremów do rąk. Jestem typem dziewczyny, która zawsze ma zimne dłonie, przez co potrzebują szczególnej opieki, dopiero nie dawno zaczęłam używać kremów i nie żałuję!

To pierwszy z nich:
  


Co pisze o nim producent?

Natychmiastowa, trwała ulga nawet dla najbardziej suchych dłoni. Wystarcza na ponad 200 zastosowań. Wzbogacony gliceryną. Przeznaczony dla osób pracujących w ekstremalnych warunkach pogodowych.
Testowany dermatologicznie.

Skład:

Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Sodium Cetearyl Sulfate, Dilauryl Thiodipropionate, Sodium Sulfate, Methylparaben, Propylparaben, Parfum.

 Co ja sądzę?

Moim zdaniem, jest to krem godny swojej ceny i godny polecenia! Jak najbardziej nadaje się na chłodne dni i tylko chłodne, na lato jest dla mnie zbyt ciężki. Krem poleciła mi ciocia, gdy w ubiegłą zimę zobaczyła moje dłonie i postanowiłam kupić, jest bardzo tłusty i niesamowicie nawilża, na moje suche i popękane dłonie nadał się w 100% i spełnił swoje zadanie, już po kilku dniach było widać znaczną poprawę, więc z czystym sumieniem mogę go polecić. Zapach? moim zdaniem ma charakterystyczny, bardzo delikatny a nawet prawie go nie czuć, ważne, że robi to co ma robić. Cena ok. 14 zł.


Plusy:
- pojemność 75 ml, starcza na długo
- nawilżenie
-odbudowa skóry dłoni
- bezbarwny
Minusy:
 
- niektórych odstrasza cena, ale myślę, że można raz spróbować

Kolejny krem:




                                                           Co pisze producent? 


Intensywny krem do rąk i stóp wygładza i nawilża skórę. Krem natychmiastowo nawilża oraz sprawia, że sucha skóra staje się miękka i gładka. Zmiękcza naskórek i skórki . Nawilżająca formuła, zawierająca ekstrakt z palmy acai i jagód, wygładza suchą i zrogowaciałą skórę na piętach i łokciach, zmiękcza zgrubiały naskórek i skórki, dzięki czemu dłonie i stopy stają się miękkie i gładkie. Po spacerze po gorącym piasku zapewni delikatnej skórze stóp i dłoni kojące nawilżenie i odżywienie. Wmasuj małą ilość kremu w suchą i zrogowaciałą skórę.

                                                                         Skład:


aqua,glycerin,glycolic acid,cetaryl alkohol, behenyl alkohol,steareth -21,ethylhexyl methoxycinnamate, butyrospermum parki(shea) butter, ammonium hydroxide, parfum, benzyl, alcohol, tocopherol, steareth-2,benzophenone -9, methylparaben,lecithin,glycine soja (soybean) oil, alcohol denat., euterpe oleracea palm heart extract,morus nigra fruit extrace, ci 17200, ci 42090, linalool, limonene.






                                                            Co ja myślę?



Jest to jeden z lepszych kremów do rąk firmy AVON, ma bardzo cudowny zapach jagód coś jak mamba, niesamowity, aż chce się zjeść. Nawilża, ale nie pozostawia dłoni tłustych, zapach utrzymuje się przez jakiś czas. Krem starcza na długo. Ma delikatną konsystencję, pozostawia dłonie gładkie w dotyku. Dobry na każdą porę roku, lekki krem.

Plusy:
- cena ok. 9 zł
-zapach
-nawilżenie
- starcza na dlugo

Minusy:
- nie wiem czy poradzi sobie z mocno przesuszonymi dłońmi.








 POZDRAWIAM CIEPŁO Ewciak :*
  
 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Jaka ładna , jejuuu *o*
    Świetny blog , również mam ten krem do rąk heheh .
    Będę wbijać tu częściej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz śliczne oczka :).
    Miałam ten krem z Neutrogeny i również byłam zadowolona :).

    Obserwuję i pozdrawiam, http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję. Super wyglądasz na tych fotkach. Bardzo lubię kremy z Neutrogeny. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images