AUTUMN

17:33:00


Wczoraj rozpoczęła się pora roku której nie cierpię, zaczęły się choroby, deszcz, wiatr i strasznie niskie temperatury i o to skutki: siedzę w domu chora, ale ze złego dobre mam trochę czasu żeby tu wejść. Ostatnio ciągle szkoła i obowiązki i staram się nadrabiać w weekendy, ale to też nie zawsze wychodzi... Jakiś czas temu wybrałam się z rodziną na zakupy i oczywiście ja, jak to ja musiałam wydać wszystkie pieniądze jakie miałam, ale nie na próżno bo kupiłam sobie parę ciuchów. Na zdjęciach zobaczycie bluzę i leginsy więcej pewnie pokaże się w innych postach. Dużo osób mówi, że dziewczyny to powinny podkreślać swoja kobiecość i nosić eleganckie ciuchy, nie sportowy styl. A ja? jestem kobietą, ale lubię czasem ubrać coś luźnego, wygodnego tak żeby dobrze czuć się przez cały dzień :) 



to zdjęcie kazała mi dodać siostra powiedziała, że jak ja tego nie zrobię sama to zrobi :D


a teraz jak to zwykle bywa, mini pomysł na paznokcie :)
Nic trudnego, nic czasochłonnego, ale dobrze wygląda.
Wiem, że bardziej pasowałby kolor niebieski lakieru, niestety pomalowałam już paznokcie i nagle wpadłam na pomysł, a może jednak jakoś się przyozdobi :)



1.Lakiery + ozdoby które będą nam potrzebne, brokat i inna sypka bez brokatu
2.Malujemy paznokcie na wybrany kolor( lepiej niebieski) następnie od połowy naklejamy papierową taśmę washi tape
3. Malujemy odsłonięty fragment paznokcia lakierem bezbarwnym i posypujemy matową ozdobą
4.następnie zrywamy taśmę i kolejny fragment malujemy lakierem bezbarwnym i posypujemy brokatem
5 i 6. Taki efekt:)

Pozdrawiam :*




You Might Also Like

42 komentarze

  1. super ! zaczyna się jesień, ale ona jest piękna ! Fajny pomysł z paznokciami !:)

    http://naataliiiiaa.blogspot.com/ zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne oczy *_*
    Ja lubię jesień ,potrafi być piękna :)
    Pozdrawiam.
    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł! Ja na szczęście nie jestem jeszcze chora. Jeszcze :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tak samo, lubię ubierać się dziewczęco, ale czasami mam takie dni, że nic mi się nie chce, więc p prostu nakładam coś luźnego :D
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link w moim nowym poście? Z góry dziękuję!
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna bluza:) ja za to jesień bardzo lubię.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy lubi coś innego :)
      dziękuję ;)

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia :) też lubię nosić takie wygodne ciuchy :) Pomysł na paznokcie fajny, ale wydaję mi się, że za bardzo się sypie >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :)
      na początku troszkę, zawsze można pomalować lakierem bezbarwnym i po problemie :)

      Usuń
  7. ładnie Ci w tych włoskach :3
    http://s0methingood.blogspot.com/2014/09/broken.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz i super bluza! Co do paznokci bałabym się, że będzie mi to ciągle odpadać, zaplącze się we włosy itd... :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie odpada i się nie plącze :)
      dziękuję bardzo :)

      Usuń
  9. ale oczy! i genialna bluza :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. no to taki czas na choróbska.. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. masz przepiękny kolor oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, jestem tu pierwszy raz i wiesz co?
    Od razu mi się tu spodobało :)

    Pozdrawiam Toivoa. :)
    uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, a ta instrukcja na paznokcie jest naprawdę pomysłowa :)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne robisz sobie kreski :) I super paznokcie, szczególnie bardzo podoba mi się ten "proszek", "pyłek" czy jakoś tak :)

    http://aleksandra-chyla.blogspot.com/2014/09/georgia-may-jagger-twarza-nowej.html Hejka :* Zapraszam na nowy post !!

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję :)

    sama nie wiem jak go nazwać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku jestes piękna ♥! i cudowna bluza ! obserwuje i będe wpadać częściej :)

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i cieszę się bardzo :))

      Usuń
  17. ale masz piękne oczka!
    stupid-stuffs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bluza.

    U nas konkurs do wygrania jedna z pięciu bluz.
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    fajna bluza, przypominasz mi kogos, ale nie mogę sobię przypomnieć :p kogoś sławnego.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna bluza! :) Masz piękny kolor oczu, takie 'hipnotajzing' :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images