shopping

21:12:00

HEJ :)

Dziś trochę zdjęć z mojego "małego szaleństwa" zakupowego z ostatnich kilku dni, nagły przypływa chęci na coś nowego. Moim zdaniem są to potrzebne rzeczy codziennego użytku, które często się używa, bynajmniej ja.
+ taki plusik, nawiązałam współpracę z firmą ALLEPAZNOKCIE (kllik), i dostałam od nich kilka lakierów i taśmę ozdobną, oczywiście sprawdzenie tych produktów trochę potrwa więc recenzje pojawią się troszkę później. A teraz zdjęcia:

Henna do brwi- drogeria Natura- ok. 3 zł /////Masło kakaowe- drogeria Natura- ok.9 zł


PERFUM ardenbeauty - drogeria Natura - 45 zł 


Dezodoranty w kulce Garniera- Rossmann- ok. 11 zł/ sztuka

Balsam NIVEA- Drogeria Natura ( dosalam przy zrobionych zakupach)

TERAZ PRODUKTY Z FIRMY ALLEPAZNOKCIE





RECENZJI PRODUKTÓW MOŻECIE SPODZIEWAĆ SIĘ W KOLEJNYCH POSTACH
____________________________________________________________________________


Teraz nie z kosmetyków, byłam w ccc i kupiłam sobie sandałki:




Teraz kilka moich zdjęć w tym outfit :) + Ups, Kapcie :D nie to nie tak wyglądało, miałam ubrane sandałki:)





Na koniec buziaczki od mojej Kejsi ;*:*




POZDRAWIAM, EWCIAKKKK :*

You Might Also Like

20 komentarze

  1. jestes moim zdaniem bardzoo ładna :) kupilam takie same Dezodoranty ale wydałam na nie 10 zł na jeden :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      różne ceny, teraz widziałam w promocji są po 7 zł :)

      Usuń
  2. Uwielbiam zakupy! Bardzo fanie rzeczy kupiłaś, kilka z nich to moje ulubieńce:) Śliczny Outfit <3

    Serdecznie zapraszam do mnie, zostawisz komentarz pod tym postem? : http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/01/cos-sodkiego-niezwykego.html

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog, widzę zakupy udane :D
    O co chodzi z tą taśmą na paznokcie? :D Nigdy nie mialam czegoś takiego :D
    No i śliczną masz sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. udane, udane :D
    dziękuję! ;)

    z taśmą? hmm szczerze? sama nie wiem, ale zaciekawiła mnie i na pewno coś z nią wymyślę i wstawię post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy ;3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne sandały :) ps.masz barszo ładne niebieskie oczy,też chciałabym mieć takie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś śliczna!
    http://s0methingood.blogspot.com/2014/07/whatever_25.html#_=_

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery z tej firmy bardzo przypadły mi do gustu;)
    Dziękuje za kliknięcia ;)
    mój blog, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś to masełko z ziaji i uwielbiam je. :)
    Pozdrawiam.
    Ps. Twój kolor oczu nadal zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dezodoranty w kulce Garniera- Rossmann są super sama się przekonałam :)

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images