purple and black, TAG

00:09:00

Hej;*

Dziś, gorący dzień, wieczór mam wolny więc trochę bardziej rozbudowany post ( wszystko w jednym) :D
. Outfit- zwykły prosty na obojętnie jaki dzień. Fiolet z czernią moim zdaniem bardzo ładnie się zgrywa, a w sumie to chyba każdy kolor pasuje do czarnego, buty sandałki- rzymianki również w kolorze czarnym i oczywiście bo wspominałam, że lubię mieć coś na rękach to zwykła czarna bransoletka+ jak zwykle, pomęczę jakimiś moimi zdjęciami :)







___________________________________________________________________________

A teraz! dziś robiłam porządek i znalazłam w pamiątkach kamyczki z nad morza o ile się nie mylę to Kołobrzeg i szklaną kulę i wpadłam na pomysł, że po co mam wyrzucić przecież mogę sobie zrobić "mini świecznik" oczywiście nic trudnego, najprostsze co mogłam zrobić, ale rzeczy nie zmarnowałam, świeczki lubię i ładnie wygląda :)




____________________________________________________________________

Teraz kolejna recenzja lakieru z firmy ALLEPAZNOKCIE, a tu link do lakieru : KLIK. A więc, lakier bardzo się mi podoba i wielu innym osobom, a w szczególności kolor, świetny taki oryginalny. Jak reszta lakierów, które opisałam ma świetną konsystencję i pędzelek, kolor utrzymuje się dwa dni, przy normalnym funkcjonowaniu mycie naczyń, kąpiel i stosunek z wodą, lakier ładnie się połyskuję i świetny efekt na paznokciach! 

PLUSY:
- cena
- wytrzymałość
- pędzelek świetny
- konsystencja
-połysk



______________________________________________________________________________

ZOSTAŁAM NOMINOWANA DO LBA

Mojego bloga doceniła:  http://kawalekomnie.blogspot.nl/, dziękuję bardzo :) 
a teraz odpowiedzi na zadane pytania :
1. Co lubisz w blogowaniu?
W blogowaniu? To, że mogę pisać o wszystkim i dzielić się tym z innymi.
2. Co Dla Ciebie jest w życiu najważniejsze?
Rodzina, przyjaźń, miłość, skończenie szkoły i praca.
3. Czy warto siebie lubić i dlaczego?
Pewnie, że warto! Wiele osób ma kompleksy i to takie, których inne osoby nie dostrzegają, powinny bardziej wierzyć w siebie i mieć o samych sobie dobre zdanie, żyje się łatwiej, mniej przejmujemy się opinią innych.
4. Jak dobierasz sobie znajomych/przyjaciół?
Nie dobieram, mam jedną przyjaciółkę i koleżanki oraz kolegów. Znam ich jakiś czas, wiec nie wiem czy mogę mówić o dobieraniu jak kogoś poznaję to jest po prostu zwykłym znajomym.
5. Na co zwracasz uwagę w innych blogach? 
Na wygląd, treść, czy są zdjęcia i czy widać, że blogerka robi to dla przyjemności.
6. Jakie blogi lubisz czytać/ o jakiej tematyce? Podaj 3 najfajniejsze blogi.
-moda, kosmetyki, fit życie
1.http://
deynn.blogspot.com
2.
http://bukowskie.blogspot.com/
3.
http://styleev.blogspot.com/
7. Czego nie lubisz w innych blogerkach? 
Nie mówię o wszystkich, ani o większości, ale znajdą się oszustki i chciwe osoby, często widzę, że ledwo zaczęły blogować i nie robią tego bo chcą tylko dla współpracy, a oszustwo.. pełno wpisów, ze ktoś dokleił liczbę obserwatorów, "ona nie oddaje obserwacji" itp. jak się coś mówi, to dobrze by było przejść od słów do czynów.
8. Czy warto dawać sobie uśmiech? Dlaczego?
Warto, żeby dzień stawał się lepszy :)
9. Pomysł na najlepszą randkę? 
Wystarczy spacer, najlepiej nad morzem i zachód słońca! romantycznie :D
Nie no nie każdy ma szybki dostęp do morza, wystarczy jakiś spacer miły.
10. Chłopak czy przyjaciel/ółka?Jeżeli miałabym dokonać wyboru to nigdy nie wybralabym osoby, która kazała mi wybierać.
11. Czy chciałabyś promować firmy/marki? Dlaczego? Może w przyszłości, teraz już aktualnie nie. Mam współpracę jedną i to na tyle koniec.


BUZIACZKI :*

You Might Also Like

36 komentarze

  1. ciekawe odpowiedzi ;)

    wuki-and-czusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz mega niebieska oczyska!

    OdpowiedzUsuń
  3. spory post. ;) świetna stylizacja, lubię takie zwyczajne właśnie. :) i nominacji do LBA gratuluję, też kiedyś miałam, dobrze się bawiłam przy pisaniu odpowiedzi. ;) Twoje też się strasznie przyjemnie czytało. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz oczęta! *o*

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM zorganizowałam giveaway z okazji pierwszych urodzin bloga. Do wygrania crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego dnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi. :-) Zapraszam jeszcze kiedyś do mnie: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Miłego dnia :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne niebieskie oczy, fajny pomysł z tymi kamyczkami. :)
    Co myślisz o wspólnej obserwacji?
    Pozdrawiam.
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwacja za obserwację dla samego nabijania statystyk - to jest dla mnie chore.

    Śliczną masz buzię, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarny kolor pasuje do wszystkiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia . Oczy *-*
    Bardzo podoba mi się twój blog .
    Obserwuję ;-))
    Dziękuję za komentarz u mnie ♥
    Pozdrowienia
    http://patkaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i nie ma za co ;*

      Usuń
  10. Sliczna jestes i masz przecudowne oczy ;)

    http://sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są piękne <3
    Masz śliczną spódniczkę i piękne oczy, aż zazdroszczę! :D

    http://margarett-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* przestań nie ma czego! :D

      Usuń
  12. Pierwsze: "wow" kiedy spojrzałam się w Twoje oczyska, drugie: "wow"... Przez lakier- nieziemski kolor! Wstrzeliłaś się idealnie w moje gusta ;). Pozdrawiam!

    http://bizuna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo i dziękuję :)

      Usuń
  13. ślicznie wyglądasz, ale masz przepiękne oczy i figurę :) kolorek paznokci też ładny :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog i genialna autorka :) Z pewnością będę zaglądała tutaj częściej :) Udanych wakacji :) buziaki

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  15. piękne selfi :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś naprawdę śliczna, masz śliczne oczka *.*
    Fajne odpowiedzi ;*
    Obs za obs? Czekam na odpowiedź u mnie <3
    ♥ ♥ ♥ http://my-littleee-world.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię osobiście proste rozwiązania ;)) spoko świecznik :))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images