pierwsza recenzja :)

17:15:00

Recenzja podkładu 

                                 Maybelline SuperStay Better Skin


co obiecuje producent:
Podkład Better Skin pierwszy podkład, który działa dla nieskazitelnego wyglądu skóry natychmiast i lepszej skóry już po 3 tygodniach. Czas pożegnać nierówności, przebarwienia czy szarość cery i przywitać skórę widocznie gładszą, ze zredukowanymi przebarwieniami, niczym odnowioną skórę. Przy regularnym stosowaniu innowacyjna formuła z Actyl C redukuje nierówności, zaczerwienienia oraz szarość cery.

moja opinia:
Podkład idealnie dopasowuje się do koloru twarzy. Mam odcień 021 NUDE, więc jeden z jaśniejszych, co mi pasuje. Posiadają wiele odcieni więc każda mogłaby znaleźć odpowiedni dla siebie. Sam podkład idealnie kryje, nie pozostawia efektu maski i nie podkreśla suchych skórek! Jest idealny na lato, bo jest lekki. Nie leje się, ma konsystencję jak krem. Moim zdaniem bardzo długo się utrzymuje jeżeli nie dotykamy twarzy, około 9 godzin z przypudrowaniem jakimś sypkim. A co do odnowy skóry? na początku nie bardzo w to wierzyłam, ale teraz jak używam go codziennie już minimum 3 tygodnie mogę powiedzieć, że to jednak działa, może nie w 100%, ale delikatnie regeneruje przebarwienia i szarość cery.  

 PLUSY:
- lekki
- duży wybór odcieni
- Widoczna poprawa cery
-nie podkreśla skórek
-idealne krycie
MINUSY:
- dla niektórych cena ok.40 zł
- żeby długo się utrzymał warto przypudrować








You Might Also Like

27 komentarze

  1. http://gitara-maja.blogspot.com/
    Używałam próbki,mnie się nie sprawował :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku mi też się wydawało, że jest po prostu zwykły i nie odpowiedni do ceny, ale użyłam jeszcze kilka razy i uważam, że jest super, używam go codziennie :)

      Usuń
  2. świetnie napisana recenzja ;))
    nie słyszałam o tym podkładzie ;))
    ciekawy blog ;3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło, że ode mnie usłyszałaś :) polecam :)

      Usuń
  3. a są może inne odcienie - ciemniejsze ? jeśli tak polecasz to może ja kupię ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są ciemniejsze, ja mam po prostu jasną karnację :)
      A jeżeli szukasz czegoś bardziej kryjącego, tylko trochę cięższego niż ten podkład to polecam bardzo z rimmela stay matte :) ale jest cięższy i moim zdaniem nie za bardzo na lato :)

      Usuń
  4. Ja nie używam podkładów :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki jesteś młoda to masz rację, później to uzależnia :)

      Usuń
  5. uwielbiam jasne, nawet bardzojasne,chociaż w lecie nie sprawdzają się gdyż człowiek opala się i już trzeba zmieniać. obserwujemy? :) eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry post, nie uzywam podkładu jednak za bardzo :)
    słuchaj - czym podkreślasz brwi? :)
    jak mozesz to odpowiedz na moim blogu :))

    www.turqusowa.blogspot.com
    Byłabym wdzięczna za komentarzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to dobrze w sumie :) dziękuję :) okej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :-) zgadzam się z plusami i minusami :-) mam i jestem generalnie zadowolona, rzeczywiście dobrze kryje :-))
    Może obserwacja? ja już i liczę na rewanż :

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cięszę się bardzo, też jestem zadowolona :)
      okej :)

      Usuń
    2. cieszę sie bardzo :) też jestem zadowolona :)
      okej :)

      Usuń
  9. Cześć, po przeczytaniu kilku postów spokojnie mogę stwierdzić, że masz na prawdę ciekawy i fajny blog!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://sterka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za odpowiedź :) Jeśli mogę coś powiedzieć - dodawaj zdjęcia w największym rozmiarze. Ładna z Ciebie dziewczyna, a i takie lepiej się ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super post :)
    może wspólna obserwacja? odpowiedź u mnie na blogu :)
    lusiatulusiatam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super recenzja :)
    Super notka ! dobrze sie ją czyta :)
    Super pomysł na notke :) ☻☻☻
    Pozdrawiam !!
    buziakiii :**
    .....................
    Moze obs za obs daj znac u mnie na blogu :) ☻☻
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej , dziękuję bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja osobiście nie używam podkładu ale bede pamiętać bo koleżanka mnie ostatnio pytała ... co powiesz na wspólną obserwacje? livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę podkłady z Iche Roshe :)

    może wspólna obserwacja? :)
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images