carving + recenzja

19:47:00

Hej, Hej ;)

Dziś pokaże moje prace wykonane ostatnio z nudów, a jedna z okazji urodzin :) W owocach i warzywach też można robić ciekawe rzeczy :)



RECENZJA 

Essence, Eyebrow Stylist Set

 Ostatnio miałam dużo pytań na temat tego jak podkreślam brwi, więc już o tym mówię.
Jest to zestaw do brwi w małym plastikowym pudełku, ma w sobie dwa cienie jeden jaśniejszy i drugi ciemniejszy + pędzelek idealny moim zdaniem do zrobienia dokładnego podkreślenia i 3 szablony, niestety zgubiłam więc nie wstawię swojego zdjęcia. Wcześniej używałam kredki i nigdy do cieni nie byłam przekonana, ale chciałam spróbować i teraz stwierdzam, że nie wrócę do kredki :D Cienie dają naturalny efekt i utrzymują się naprawdę cały dzień bez żadnych poprawek, po prostu nie rozmazują się. Z ręką na sercu mogę każdemu polecić!

PLUSY :
- cena, ok. 12 zł, ale bardzo wydajne, mam już je jakieś 4 miesiące, a to ile zużyłam zobaczycie na zdjęciu poniżej
-naturalny efekt
-trwałość
-łatwa aplikacja

MINUSY
- nie widzę :) 




POZDRAWIAM :*





You Might Also Like

28 komentarze

  1. Ten arbuz wygląda obłędnie!
    http://nussyofficiall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałbym umieć zrobić coś takiego jak ty z arbuzem, wygląda to niesamowicie świetnie, pewnie bardzo dużo czasu Ci to zajęło, mam rację? jest świetne!
    http://chmieelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! około dwóch godzin :)

      Usuń
  3. Jejku, ale ty masz talent! Przecudowny ten arbuz :) Pozdrawiam. http://wiku-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejusiu ;o ten arbuz jest cudowny!

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, ten arbuz jest cudowny! ;)
    Poklikasz u mnie w linki sheinside? Z góry dziękuję! ♥
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatna recenzja!
    Pozdrawiam!
    www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te napisy na arbuzach.
    A te firme bardzo wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne te wzorki na owocach, które stworzyłaś! Brawo. Co do tego produkty z essence do brwi to zaciekawił mnie, może sama wypróbuję na swoich brwiach. Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęć efektów przed i po użyciu na swoich brwiach...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      nie ma sprawy, jeżeli ciekawią Cię efekty mogę wstawić w następnym poście,
      pozdrawiam.

      Usuń
  10. wow, ten arbuz mnie zachwycił! <3
    świetnie napisana recenzja ;))
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gotowe, ja już obserwuję, teraz Twoja kolej :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images