allepaznokcie 2

02:08:00

Dobrej nocy? hmm, jest już po 1 w nocy, a ja co? wzięło mnie na napisanie posta. A więc przychodzę do was z kolejną recenzją następnego z lakierów od firmy ALLEPAZNOKCIE

Tutaj link do tego lakieru : LAKIER :)



COŚ O LAKIERZE :

Na paznokciach mojej siostry jest jedna warstwa, oczywiście, żeby kolor był bardziej wyraźny można dać dwie, a nawet mogę powiedzieć, że warto, ponieważ jak większość lakierów tej firmy szybko schnie. Kolor prezentuje się świetnie do delikatnych stylizacji, mięta dodaje świeżości na paznokciach, bardzo lubię tego typu odcienie.

PLUSY:
- świeży kolor
- trzyma się jak poprzedni około 2 dni
- świetny pędzelek
- już jedna warstwa pokrywa płytkę
- szybko schnie
- ma wyrazisty kolor

TO MOJE ZDANIE O TYM PRODUKCIE, MA KTOŚ INNE OPINIE? ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA :))
 ____________________________________________________________________________

Teraz coś o taśmie : TAŚMA WASHI TAPE





Jest to japońska papierowa taśma do różnych różności wykorzystywana, można na pewno ją wykorzystać na wiele sposobów jeśli chodzi o paznokcie. W linku wyżej też podany jest jeden sposób jak jej użyć, ja spróbowałam po protu nakleić na płytkę paznokcia i mogę powiedzieć, że efekt jest świetny, jest to taki dodatek do urozmaicenia naszego manicure! Przepraszam za krzywe naklejenie, ale robiłam to pierwszy raz w życiu na pewno z czasem nadejdzie wprawa :D


POZDRAWIAM ;*



You Might Also Like

42 komentarze

  1. moglas bardziej postarac sie przy naklejaniu ale jest ok! :)
    zapraszam do mnie:
    ulubowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem, niestety to nie jest nic prostego bo dostaje się powietrze i przyklejanie staje się trudne :)

      Usuń
  2. Ta taśma super. Pierwszy raz spotkałam naklejki na paznokcie w postaci taśmy. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbować, przy bardziej starannym użyciu efekt na pewno będzie lepszy :)

      Usuń
  3. Super pomysł z tą taśmą:D Dałaś mi dużo nowych pomysłów na pazurki :D

    http://angelofafterlifesenigmaticimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolorek lakieru, w sam raz na lato :).
    Wzajemna obs? Daj znać u mnie, a na pewno się zrewanżuję :)

    www.whitechocolateflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej taśmie japońskiej i nawet ją miałam ale używałam ją do innych rzeczy. Typu ozdabianie zdjęć, zeszytów, albumów. Ale nigdy nie pomyślałabym ,że ma ona jeszcze takie zastosowanie. A lakier piękny. Taki delikatny :-))
    Serdecznie zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Może gdy spodoba Ci się mój blog mam szanse na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie też wykorzystam do innych rzeczy :) pewnie, że masz :)

      Usuń
  6. Również obserwuję :)

    www.whitechocolateflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta taśma to genialny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No wiesz wena może dopaść o niespodziewanej godzinie : ) Przepiękny lakier, i boskie paznokcie : ) Fajnie tu u ciebie ♥ Obserwuje ; *


    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację! :)
      dziękuję bardzo :*

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba! Czadowe paznokcie!

    Nowa notka zapraszam:*!
    http://unniversalblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, a ta taśma to ciekawy pomysł, nie słyszałam wcześniej o niej



    ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿
    http://cheshire00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego lakieru, chociaż kolor iście letni i strasznie kusi, chociaż mam zamiar wykończyć te lakiery, które mam, a mam ich nie mało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak wykończysz stare to możesz spróbować :))

      Usuń
  12. Cudowny lakier *-*
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny jest ten kolor! Taki bardzo wiosenno-letni:) super!

    http://kiproovska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny lakier;)

    pytalas o obserwacje, zacznij i daj znac u mnie to sie zrewanzuje
    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      pytałaś pierwsza, tylko odpowiedziałam :)

      Usuń
  15. Lakier na pierwszym zdjęciu naprawdę fajnie się prezentuje :) A co do taśmy to sama bym jej lepiej nie nakleiła ostatnio też się męczyłam z naklejkami na paznokcie ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to nic prostego, masz rację :) jak ktoś nie spróbuje to się nie dowie :)

      Usuń
  16. uwielbiam miętowe paznokcie!
    http://s0methingood.blogspot.com/2014/07/chillout.html?showComment=1406491758899#c4039136578814326205

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny kolorek lakieru :)
    mogłabym prosić o poklikanie?
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/czesc.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne lakiery mają :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten kolor! Fajny pomysł :)

    i-hope-you-like-this-blog.blogspot.com
    wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor lakieru :)

    Zapraszam do mnie, może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)
    http://fovingues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie łamią Ci się paznokcie? :) albo mi się tylko wydaje albo są dość cienkie, jeśli chcesz poczytać o paznokciach i ich pielęgnacji to zapraszam do mnie www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łamią mi się :) po paznokciach żelowych :)

      Usuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images