allepaznokcie 1

20:52:00

Już ostatnio wspominałam o lakierach allepaznokcie, dziś recenzja jednego z nich :) niestety nie mam długich paznokci, ale pracuje nad tym. Po ostatnim szaleństwie na żelowe paznokcie ciężko jest mi wrócić do zdrowy i pięknych paznokci.

A mianowicie :

RÓŻOWY NEONOWY ( klik ) 




COŚ O LAKIERZE 

Ma świetny kolor idealny na lato, nie udało mi się może aż tak super oddać koloru, ale jest to taki bardzo neonowy róż, który idealnie prezentuje się na paznokciach. Lakier jest z serii exclusive, jedna warstwa wystarcza do pokrycia paznokcia bez prześwitów, jednak moim zdaniem dwie są jak najbardziej wskazane do uwydatnienia koloru. Pędzelek jest świetnie dopasowany, jest szerszy i pozwala na szybkie pokrycie płytki paznokcia. Lakier wytrzymał mi na paznokciach dwa dni, następnego delikatnie odprysnął,ale to i tak nie zmienia faktu, że jest trwały. Jestem pod wrażeniem tego, że bardzo szybko wysycha ok 30 sekund, na moje oko :) Bardzo polecam zakup tego lakieru, rzuca się w oczy :)

PLUSY :
- szybkie wysychanie
- idealne pokrycie
- stabilny kolor
- pomocny w użyciu pędzelek
- kolor jest intensywny przez cały czas

ZAPRASZAM NA STRONĘ FIRMY: ALLEPAZNOCIE



You Might Also Like

18 komentarze

  1. Kolorek ładny,ale ja osobiście takich nie noszę :)
    Za "pstrokate" jak dla mnie... ;)

    Obserwuję ,dopinguję w dalszym blogowaniu i zapraszam do siebie,może Ci coś wpadnie w oko ;)
    www.swiat-recenzji.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. co kto lubi :)
    mi takie pasują na lato i wakacje :)
    dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor lakieru i super recenzja:)
    kinga-kigusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor wydaję się być bardzo ładny kupię go i napiszę Ci czy też mi się tak w rzeczywistości podoba :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam jeżeli lubisz neon, naprawdę warto :) czekam na Twoją opinię :)

      Usuń
  5. piękny kolor!
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, chyba skuszę się na ten lakier ^^
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nie mogę się przekonać do czerwonych lakierów, albo takich w odcieniu tego koloru- ale zawsze podobają mi się czyjeś paznokcie w takiej barwie ;)) Również współpracuję z firmą "Alle Paznokcie" :)

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a spróbuj, czasami bardzo ładnie wyglądają :)

      Usuń
  8. Super kolor, ta firma jest ostatnio popularna :D
    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek :)
    Bardzo ładnie wygląda :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  10. też napisałam recenzje o nich, jutro wstawie ;d


    wspolna obs? zacznij i daj znac u mnie to sie zrewanzuje :)
    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images