:)

00:12:00

Ostatnio na asku dostałam pytanie " czy zrobię wpis o sieciówkach? " pomyślałam, że pewnie nie ma sprawy, ale łooooo nie wiem jak się za to zabrać, może zacznę od ulubionych jak dla mnie :)


Pierwszym sklepem, który najczęściej odwiedzam, ponieważ w sumie nie ma innych ciekawych w moim mieście to CROPP , moim zdaniem jest tu odzież typowo młodzieżowa, czasami zdarza się coś eleganckiego, chociaż głównie ciuchy są w stylu sportowym i takim "na luzie".

Drugim moim ulubionym, do którego nie mam dostępu na co dzień jest NEW YORKER , naprawdę duży duży wybór od wyboru do koloru, jest to sklep, w którym chyba można znaleźć wszystko czego się szuka, zaczynając od najmodniejszych ciuchów kończąc na zwykłych wygodnych ubraniach :) + moim zdaniem, jest to sklep, w którym naprawdę można kupić coś za niską okazyjną cenę, często widuję tam promocje .

Trzeci sklep należący do moich ulubionych i chyba każdemu znany to H&M do tego aktualnie z tego co wiem jest tam wyprzedaż więc polecam. Jest to ogromna sieć sklepów, jest on podzielony na odzież dziecięcą, młodzieżową i dla dorosłych, co zazwyczaj widać chodząc po tym sklepie. Ubrania są bardzo dobrej jakości :)

Z innych sklepów, które są dla mnie godne polecenia to House, Diverse, Bershka, Stradivarius :) - wszystkie wyróżniają się na pewno dobrą jakością ubrań i dużym wyborem.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Też lubię robić zakupy w H&M ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim lubionym sklepem jest Tally-weijl, później New Yorker, który już ma rywala CROPP, HM u mnie ma słaby asortyment strasznie. Ostatnio też zaglądałam do Sinsay i ubolewam nad tym że nie ma u mnie sklepu bershka ;c
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a Tally- weijl zawsze podobają mi się spodnie :) możemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nienawidzę Cropp'a, według mnie najgorszy sklep ever. Uwielbiam Stradivariusa i Bershkę haha:D H&m też jest fajny ale niestety słabej jakośći:(
    Obserwujemy?;-)

    http://shootee.blogspot.com/2014/06/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam w mieście House, który był dla mnie bardzo fajny, dużo takich eleganckich delikatnych rzeczy niestety zamienili go na jednego wielkiego cropp'a ;/

      pewnie , obserwujemy:)

      Usuń
  5. ja też kocham new yorker, ale i tally weijl,gdzie również można wyszukać śliczne, dziewczęce perełki <3 do tego dochodzi moje kochane eleganckie (i wcale nie az tak drogie, jak zawsze myslalam) - mohito :)

    cóż, Ty nie masz blisko do new yorkera... a ja do zadnego z wymienionych przeze mnie i przez Ciebie sklepu, najblllizsze 40km ode mnie ;)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z Malborka jeżeli chcę się wybrać na konkretne zakupy to najlepiej do Gdańska do galerii Bałtyckiej :)

      Usuń
  6. Ja najbardziej lubię Bershkę, H&M i Stradivariusa ;)
    Obserwuję i liczę na to samo ;)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie Croppa,ciuchy sa bardzo kiepskiej jakości.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji :)

sammydress

tosave

Flickr Images